0

Astăzi îți prezentăm cum să prepari o salată grecească plină de savoare și lipsită de carbohidrați
exagerați.

INGREDIENTE:

  • 250 g salată (salată verde, spanac, rucola etc.);
  • Castravete (1 buc.);
  • Roșii (1 buc.);
  •  Ceapă (1 buc.);
  • Măsline fără sâmburi (15 buc.);
  • Brânză feta (60 g);
  • Piept de pui (250 g, gătit la cuptor sau gratar);

Pentru amestec folosește (dressing):

  • Oțet de vin roșu
  • Ulei de măsline (3 linguri);
  • Un praf de piper măcinat;
  • Un praf de oregano (la preferință).

MOD DE PREPARARE:

  •  Pregătește toate ingredientele, deoarece este o rețetă simplă. Odată ce începeți, este rapid.
  • Taie toate preparatele și pune-le într-un castron mediu;
  •  Adaugă dressingul peste salată, pe care l-ai amestecat anterior și amestecă ușor până la
    consistență.
  • Suplimentar, poți servi cu cipsuri din lipie, sau le poți rupe și presăra peste salată.

Informații nutriționale:
Carbohidrați 16g; Calorii 340 kcal; Proteine 25 g; Grăsimi 20 g; Glucide 3 g; Fibre 4 g; Colesterol 65 mg; Sare 385 mg; Potasiu 535 mg.

Ușoară, gustoasă și sățioasă, este o alegere perfectă dacă dorești să manânci ceva bun și cu minim de
efort. Alintă-ți plăceceile și mănâncă gustos și sănătos!